БлогСоветиТри совети за вежбање на жештините

Три совети за вежбање на жештините

25 Јули 2017
Три совети за вежбање на жештините

Додека некои уживаат во ладовина, други не се откажуваат од тренинг во лето.

Не е нездраво да се вежба ни во најтоплото годишно доба, но стручњаците предлагаат тоа да бидат вежби со умерен интензитет.

Не очекувајте дека на отворено, со високи температури и влажност на воздухот ќе ги постигнете истите резултати како во теретана, така што поставете си реални цели. И водете сметка на „ситниците“ на кои многумина не обрнуваат внимание.

Пијте вода - Ако пиете вода кога ќе ожеднете, задоцнивте. Дехидрираноста, речиси оди рака под рака со горештините, влијае на појавата на несвестици, вртоглавици. Пред почетокот на тренингот, каков и да е, трчање, возење велосипед или само брза прошетка, напијте се чаша или две вода и обавезно носете шишенце со драгоцената течност со себе.

Trening

Не во текот на денот - Не вежбајте помеѓу 10 и 16 часот кога сонцето е најсилно, почекајте го самракот или тренирајте рано наутро. Нанесете крем за сончање дури и кога ви се чини дека сонцето не пржи, дури и кога е облачно. Ако можете да бирате, тргнете се во ладовина за да не сте директно на сонце.

Внимателно со облеката - Бирајте светла памучна облека или синтетичка која „дише“. Избегнувајте полиестер и тесни работи кои ќе влијаат повеќе да се потите.

Совет плус: Не пијте кафе непосредно пред тренингот бидејќи е диуретик и го забрзува губитокот на течности во организмот што на високи температури никако не е потребно.

Тагови:

Настани

Пон Вто Сре Чет Пет Саб Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Stani avtor

Последно од Блог

Facebook

Времето денес

Настани

Пон Вто Сре Чет Пет Саб Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Партнери


Социјални мрежи

Оди најгоре